Friday 26 August 2011

sedeynye :'(

hari ni da mood nk wat asgmnt,tp biasa la sblm wat asgmnt(system utk fyp) mesti la buka fb dulu...hehe..
tp bila nk guna mouse je(aku mmg guna mouse pun,kalo x guna mouse rasa x puas je,terutamanya bila nk men game la...heheeeee),rasa mouse 2 lain je...rupanya2 scroll utk mouse 2 x berfungsi..
sedihnye aku,dah la mouse 2 mahal(bg aku la yg x brp nk ade duit ni)...sblm ni aku dok bangga la dgn kwn2 aku,sbb aku guna wireless mouse..slalu la "kondem" diorg...padan muka aku...lps ni da x blh bangga dh la...
sbnrnye aku x suke bnda2 yg ade wayar ni...sbb 2 la aku beli wireless mouse,bluetooth headphone...senang ckt aku nk kemas bnda2 mcm 2,sbb xde la serabut sgt ngn wayar2 dia..
sedihnye....abah,nk duit nk beli mouse baru...confirm kena marah,sbb hr 2 nk beli mouse pun mntk duit dkt dia..hehehe...
k la,nk layan sedih ni... :'(

No comments:

Post a Comment